Tambahkan Saham Akhirat Kita Dengan Menyumbang Ke Akaun

PUSAT TAHFIZ AL KHOLIDI

Maybank ; 5622 - 0961 - 4495
Bank Islam : 1211 - 3010 - 04 - 1234

Thursday, March 4, 2010

SELOSAI

Assalamualaikum.

Alhamdulillah , pujian bagi ALLAH dan Selawat serta Salam ke atas semulia-mulia hamba..Nabi Muhammad S.A.W.

Syukur kehadrat ALLAH S.W.T.. saya telah selesai menyiapkan susunatur pelajar yang baru dan sms telah dihantar kepada yang terlibat..mudah mudahan susunatur ini diberkati ALLAH S.W.T.

Dalam menyiapkannya setelah berbincang dengan guru-guru yang terbabit serta sessi interview dan pemerhatian itulah keputusannya dan saya menunggu jawapan balas daripada pelajar terbabit dan diharapkan ia dapat diterima....kita cuma merancang. Bagi pelajar yang tidak terlibat dengan susun atur yang baru ini sms tidak dihantar yang menandakan mereka kekal di cawangan sebelum ini.

Jumlah pelajar terkini seramai 133 orang dan rancangan kami 60 orang akan dipilih menyertai program suluk manakala bakinya akan meneruskan kelas mereka di Ukay Bistari dan Masjid Kubang Jelai.Selesai majlis suluk , pelajar akan kembali ke cawangan masing-masing untuk meneruskan pengajian.


Akhirnya mari kita sama-sama berdoa agar Pusat Tahfiz Al-Kholidi terus dilindungi oleh ALLAH S.W.T segala masaalah dan halangan, mendapat pertolongan daripada-NYA....tiada yang sempurna melainkan ALLAH.S.W.T.....


Wassalam.

KaLaU sEmAlAm aKu MaTi.....


USTAZ YUNUS BIN KAMARUDDIN
Ukay Bistari

No comments:

Post a Comment