Tambahkan Saham Akhirat Kita Dengan Menyumbang Ke Akaun

PUSAT TAHFIZ AL KHOLIDI

Maybank ; 5622 - 0961 - 4495
Bank Islam : 1211 - 3010 - 04 - 1234

Tuesday, March 16, 2010

21 Mac 2010

Berat mata memandang...berat lagi bahu memikul
( Tapak Di hulu Yam )


Assalamualaikum,

Alhamdulillah , pujian bagi ALLAH yang memberi hidayah kepada sesiapa yang dikehendaki dan Selawat serta salam atas Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.

Hujung minggu ini 21/3/2010 semua pelajar yang bersuluk akan khatam pada waktu asar dan saya mendoakan agar zikir mereka mendekatkan hubungan masing-masing dengan ALLAH S.W.T.

Pelajar-pelajar cawangan Ukay Bistari akan menaiki bas Sani Ekpress ke Kuala Lumpur pada hari Isnin 22/3/2010 jam 12.00 tengahari( tiket sudah dibeli ) sementara cawangan Kuantan dan Trengganu, tiket bas mereka sedang diuruskan dan dijangka bertolak dari Alor Star pada hari Isnin juga.
Sementara pelajar cawangan Trengganu yang sekarang ini ditempatkan sementara di Ukay Bistari akan bertolak ke cawangan mereka insyaALLAH Jumaat malam Sabtuini.

Mereka diberi rehat dicawangan masing-masing untuk satu hari sebelum memulakan pengajian...

Setakat ini semuanya berjalan baik walaupun diluar suluk saya yang setakat ini mentadbir bergelut dengan sedikit masaalah tetapi kita sama sama berdoa agar semuanya dapat diselesaikan dengan baik.

Perjalanan Pusat Tahfiz Al-Kholidi seterusnya bergantung kepada rancangan perbincangan pihak yang terlibat dengan kemelut yang dijangka diadakan 21/3/2010 dan saya cuma menunggu hari tersebut serta yakin satu keputusan akan dicapai......yang lebih penting dari itu segalanya mungkin...

Mereka yang mendengar desas desus harap tidak komen dalam blog ini......bila sampai masanya saya akan umumkan ...mungkin Isnin 22/3/2010.....teruskan solat hajat agar PUSAT TAHFIZ AL KHOLIDI terus dipelihara ALLAH S.W.T.


Wassalam


kAlAu SeMaLaM aKu MaTi...



Ustaz Yunus Bin kamaruddin

Ukay Bistari

No comments:

Post a Comment