Tambahkan Saham Akhirat Kita Dengan Menyumbang Ke Akaun

PUSAT TAHFIZ AL KHOLIDI

Maybank ; 5622 - 0961 - 4495
Bank Islam : 1211 - 3010 - 04 - 1234

Monday, March 29, 2010

PEMBAGUNANAN FASA 1, HULU YAM

Assalamualaikum


Alhamdulillah , pujian ke hadrat ALLAH S.W.T yang sentiasa memberi rahmat dan pengampunan kepada hamba-hamba-Nya dan selawat serta salam ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W penyudah segala Rasul.


Alhamdulillah juga kerana saya baru menerima lakaran pelan bangunan yang akan dibina untuk Fasa 1 di tanah wakaf di Hulu Yam seperti yang muslimin dan muslimat lihat gambar dibawah.Walaubagaimanapun saya sedang menunggu butiran kos daripada sahabat( BELIAU SEDANG MENUNAIKAN UMRAH ) yang membantu menyiapkan lakaran dan anggaran kos ini....jazakallah atas apa yang telah siap....mudah mudahan kerja agama ini mendapat redha ALLAH S.W.T.


Untuk menyiapkan bangunan ini sekiranya cukup kewangan ( dijangka Jun 2010 ) maka saya menyeru ikhwan di luar sana untuk menghulurkan bantuan kewangan dan mudah mudahan ia menjadi saham akhirat yang berkekalan.


Fasa pertama ini untuk memuatkan maksimum 24 pelajar sementara rumah mudir selain diduduki ia akan menjadi tempat memasak, kerja dobi dan dewan makan sementara sementara ruang kosong di tengah-tengah bangunan ini akan dijadikan tempat pengajian dan surau sementara.


Sumbangan ikhwan boleh disalurkan ke akaun berikut :


Penama Akaun : PUSAT PENGAJIAN QURAN AL KHOLIDI


Bank : CIMB


Nombor Akaun : 1476 - 0000 - 1771 - 05


( Semua cek ditulis atas nama : PUSAT PENGAJIAN QURAN AL KHOLIDI )


Saya akan menyediakan resit pelepasan cukai pendapatan atas permintaan dan maklumat lanjut boleh hubungi saya di talian 016 - 6655 763 atau email : ykfenan@gmail.com.


Mari kita semua memohon kepada ALLAH S.W.T agar usaha ini diberi kejayaan oleh ALLAH S.W.T dan segala yang kita rancang dipermudahkan serta lebih dari itu ia menjadi sumbangan kita kepada agama ALLAH S.W.T.

Tapak yang tersedia untuk bangunan seperti pelan di bawah








Pelan Bangunan Yang Dicadangkan



Wassalam



KaLaU sEmAlAm AkU mAtI



Ustaz Yunus Bin Kamaruddin

Ukay Bistari

No comments:

Post a Comment