Tambahkan Saham Akhirat Kita Dengan Menyumbang Ke Akaun

PUSAT TAHFIZ AL KHOLIDI

Maybank ; 5622 - 0961 - 4495
Bank Islam : 1211 - 3010 - 04 - 1234

Sunday, September 19, 2010

HIJAU KUNING

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah , pujian hanya bagi ALLAH yang mentadbir segala urusan makhluknya dan Selawat serta Salam ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W yang menjadi  contoh ikutan ummatnya.

Lebih Kurang pukul 10.20 malam, sabtu 18/9/2010 bersamaan 9 Syawal, 1431 saya sampai di masjid Ar Redhuan Ulu Kelang di mana semua pelajar Lembah Kelang yang akan pulang ke cawangan Kubang Jelai dan Paya Mak Inson berkumpul di sini untuk menaiki bas sewa khas.

Sewaktu saya sampai bas telah pun tiba dan sebahagian pelajar beserta keluarga masing masing juga telah tiba...saya terus memeriksa senarai yang telah tiba....yang saya perasan nampaklah kasut baru masing masing...kasut raya...alhamdulillah.

Pukul 11.00 malam semua pelajar telah hadir seramai 30 orang dan guru pengiring ialah Ust Ufhran...tiada lagi pelajar yang ditunggu maka 11.06 malam , bas dari syarikat Kiffah Travel membaw pelajar ke negeri hijau kuning.....mudah mudahan selamat sampai.

Ahad 11.00 pagi, pelajar yang ditempatkan di Ulu Yam akan mendaftar di batang Kali buat sementara waktu..insyaALLAH dalam masa dua bulan sahaja....kita tengok pula susana esok...ceria seperti group hijau kuning tak....cuti lama...macam macam boleh jadi...yang pasti keluar masuk pelajar adalah asam garam sesebuah Pusat tahfiz.....yang terlibat dengannya sangat maklum....yang tak sambung mudah mudahan dapat pilih tempat yang lebih bagus....yang masih kekal...saya mohon pada ALLAH sentiasa memimpin kami agar tanggungjawab mendidik dapat dilaksanakan sebaik-baiknya.


Wassalam


kAlaU sEmAlAm AkU mAtI


Ustaz Yunus Bin Kamaruddin
Batang kali , Selangor







Bukan main Lukman senyum yaa...

pesanan ibubapa kut..

Asyik-asyik gambar dia...jangan marah aaa

Pendokong Al Kholidi..anaknya dengan kami tiga orang...macam macam cerita

Mudah Mudahan dapat lah trip dari Kiffah free lain kali..

No comments:

Post a Comment